eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny › Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
  • Data: 2008-07-18 19:48:30
    Temat: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:g5pfc4$4r5$1@news.onet.pl...
    >>> I należałoby sprawdzić, czy w momencie sprzedaży, roaming był w tym
    >>> okręgu zablokowany. Znaczy się, czy Play mógł dysponować wiedzą, czy i
    >>> gdzie jest on niedostępny. Jeśli mógł dysponować to celowo nie
    >>> poinformował swoich klientów.
    >>
    >> O tym nie pomyslałem. Gdyby PALY posiadał wiedzę na ten temat, to
    >> faktycznie zmieniało by to postać rzeczy.
    > Nie wiem czy PLAY mógł to wiedzieć, ale sprzedając usługę powinien
    > monitorować
    > rynek. To tak jakbym sprzedał komuś bilet do kina na film, a kino było
    > w remoncie - nie z mojej winy!.

    No niedokładnie. To tak jakbyś sprzedał bilet honorowany w wielu kinach,
    spośród których jedno było by akurat w remoncie. I to do niego poszedł
    zainteresowany akurat.

    > Ja na pewno nie miałem szans się dowiedzieć czy
    > tam działa usługa, skoro PLAY podaje na swojej stronie że działa,
    > to chyba mi jako klientowi PLAY powinno to wystarczyć.

    Do roszczenia cywilnego spokojnie by wystarczyło, gdyby nie zapis w
    regulaminie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1