  • Data: 2008-07-18 22:51:18
    Temat: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jul 2008, Robert Tomasik wrote:

    > Możesz to rozwinąć? Bo jestem przemęczony może, ale nie rozumiem o akie
    > określenie osoby Ci chodzi.

    Nazwę.
    Osoby prawnej lub osoby fizycznej.
    Firma nie ma innego (zgodnego z prawem, potoczne pomijam) znaczenia!
    Po prawdzie określenie "firma" jest zastrzeżone dla przedsiębiorcy,
    czyli ta osoba musi być przedsiębiorcą, ale istoty to nie zmienia.
    Firma to jednoznaczne nazwanie osoby (która przy okazji jest
    przedsiębiorcą).

    > No to jedno mamy z głowy.

    Zdecydowanie, jeśli podejrzewałeś że tu chcę coś wskórać to
    jedynie przepraszam za brak ścisłosci.
    Ale i tak posty mi megabajtowe wychodzą :P więc czasem
    za bardzo kompresuję treść.

    > Moim zdaniem niestety do nikogo.

    Stawiasz tezę że to umowa "do której stosuje się warunki zlecenia"
    i z okazji "dochowania staranności" można kazać się klientowi
    wypchać, mimo że wzięło się pieniądze i winy klienta TEŻ nie ma?
    Może i coś w tym jest...

    Poprzestanę na krytyce Twojego zdania, tego że (jakoby) firma
    nie określała (jednoznacznie!) osoby :O

    pzdr, Gotfryd