  • Data: 2008-07-18 07:12:17
    Temat: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie! Trzymajmy sie faktów. Ustalono, że w ogóle świadczenie było możliwie,
    > tylko na jakimś tam ograniczonym obszarze akurat nie działało.

    > To zależy o co. Bo o to, ze takiego autobusu nie ma, to oczywiście
    > pretensje do biura. Ale jak się autobus zepsuje i nie dojadę na czas, to
    > już raczej do przewoźnika.

    Ale nikt nie twierdzi że się coś w Vodafon zepsuło - losowa przyczyna, jeśli
    wogóle to prawda co piszą to było celowe działanie - tylko wierzyć się mi w
    to nie chce aby Vodafone blokował roaming do Polski - bo po co to miałby
    robić?.

    Połączenie z karty Vodafone do Polski było już od 20gr/min a w roamingu na
    pewno
    więcej zarabiali.

    zbyszek