eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKoszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny › Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
  • Data: 2008-07-18 19:50:50
    Temat: Re: Koszmarny roaming w Playu - jaki jest stan prawny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0807180904270.3556@quad...
    > On Fri, 18 Jul 2008, Robert Tomasik wrote:
    >
    >> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
    >>> A to firma nie określa osoby??
    >> No właśnie, że nie.
    > A weź Ty...
    > Udajesz że nie wiesz że firma jest *określeniem osoby*?
    > Zawsze.

    Możesz to rozwinąć? Bo jestem przemęczony może, ale nie rozumiem o akie
    określenie osoby Ci chodzi.
    >
    >> Sprzedawcy zarzutu nie postawisz, bo on nie wiedział, że w jakimś tam
    >> obszarze coś nie działa.
    > Dobra, moment.
    > W wątku pojawiły się dwa aspekty:
    > - karny, w postaci zarzutu oszustwa.
    > Prawdą jest, że w wyżej wymienionym przypadku zastosowania nie ma,
    > o ile nie da się wykazać umyślności

    No to jedno mamy z głowy.

    > - odszkodowawczy, czyli do kogo uderzyć "bo mi nie działało"

    Moim zdaniem niestety do nikogo. Gdyby nie dobrowolny zapis w umowie, to
    oczywiście roszczenie było by do PLAY.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1