  • Data: 2022-02-14 13:17:48
    Temat: Re: Korelacja [Szczepienia dały 7.5% przewagi pomorskiemu nad podkarpackim? (zgony)]
    Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 14 Feb 2022 11:59:00 +0100
    doszła do mnie wiadomość <j...@4...net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    >Szurów nie przekona nawet 75%.

    Szurów nic nie przekona, jak im załatasz w jakiś sposób dziury w
    wiedzy, to znajdą sobie inne dziury i będą się ich trzymać do usranej
    śmierci.
    Ja ciemno to widzę.
    Szury z poszanowaniem traktują skompromitowanych naukowców jako
    "naukowców wyklętych" i promują ich tezy mimo tego, że owe tezy już
    ktoś dawno obalił.
    Tak na marginesie, "recenzja" słynnej wśród szurów księgi "Ukryte
    terapie" na YT(kanał Uwaga Naukowy Bełkot) zajęła chyba piętnaście
    godzin, dwa odcinki po 7,5 godziny.
    https://www.youtube.com/c/UwagaNaukowyBe%C5%82kot/vi
    deos

    Ta cywilizacja upadnie lub zrobi sobie cofkę do lubych czasów, w
    których jeno Pan Bóg się liczył, a medycyna była dziełem szatana.
    Ewentualnie będzie tak, jak w filmie Elizjum.
    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur