  • Data: 2022-04-26 20:46:17
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2022 o 20:10, J.F pisze:

    > W Polsce, w Europie?

    W polsce. Ale podaje za PZH a jak już ustalilismy przy okazji afery z
    testami i AOTMiT naukowcy z polskich instytucji nie są już prawilni bo
    to dobra zmiana i już są passe:P

    > Jak w Polsce, to duzo jakos ... przynajmniej tak mi sie wydaje.

    No dużo, tym bardziej że większość skupia się w jednej grupie wiekowej
    do 9 lat to mamy 1,8 mln dzieci więc w przybliżeniu więc wyniałoby z
    tego że co dzisiąte dziecko rocznie, wiec każde w sumie każde... Mam
    dziecko w tym wieku więc siłą rzeczy znam trochę innych i nie słyszałem,
    żeby to było tak powszechne. Z drugiej strony gdybyśmy mieli 170tys
    przypadkow omicrona rocznie to w sumie kto by się tym przejmował?

    > Jesli 170 tys przypadkow, to chyba jednak skuteczna przeciw
    > hospitalizacji i zgonom ... ale zaraz ... to chyba w miare łagodna
    > choroba, rzadko powoduje zgon czy hospitalizacje ..

    1/50 000 u dzieci i 1/3000 u dorosłych. Hospitaliacji 1200 rocznie. Ale
    to już po szczepionkach...

    > A co sie stało po grudniu?

    Omicron się stał:P

    > Trzecia dawke wzialem, zęby mi na razie nie wypadły :-)

    Ale implanty też nie wyrosły:P Ja dla odmiany mam taką koincydencję z
    tematu wątku, że choruję w tym roku zauważalnie częściej niż w zeszłym.
    Ale nie łączę tego raczej w związek przyczynowoskutkowy. Choć szury
    mówiły że nam układy odpornościowe rozwali:P

    > O tym niemcu, co wziąl koło setki dawek pisałem.

    To raczej fejknius. W dowód nie spojrzeli?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!