  • Data: 2022-04-27 02:26:20
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-26, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > W moje szkole nazywali to prędkością.

    > Przyspieszenie zależy od siły działającej na ciało (wprost proporcjonalnie)
    > i masy (odwrotnie proporcjonalnie).
    > Zasady dynamiki Newtona powinieneś był mieć w liceum.

    > Energia bywa dyskretna, ale nie musi. Na przykład, energia kinetyczna cepa
    > uderzającego w klepisko już nie. Elektrony w atomach mogą mieć tylko pewne

    Zalezy jak rozumiesz tę energię cepa. Przy raczej dowolnym odziaływaniu
    jej wartości będą dyskretne, a oddziaływanie będzie bo mamy udezrenie w
    klepisko.

    > określone wartości energii, ale Marian młócący zboże może zamachnąć się tak
    > mocno, jak mu tylko się zachce.

    Nie może, bo jak zrobi to za mocno to coś wyemituje i będzie to coś o
    charakterze dyskretnym a nie dowolnym, gdzie energia Mariana pomniejszy
    się również o konkretną, niedowolną wartość. Dodatkowo, po wódce, w
    atmosferze utleniającej, Marian może być samozapalny.

    --
    Marcin