  • Data: 2022-04-26 19:31:20
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Apr 2022 12:45:30 +0200, Olin wrote:

    > Raczej nie wszędzie 'tak się przyjęło", bo choćby w tych brytyjskich
    > raportach, na które się systematycznie powołujesz, podawana jest też
    > skuteczność na hospitalizacje, zgony i transmisję. Do dziś nie wyjaśniłeś,
    > po grzyba podają nieistotne liczby, skoro ważne są jedynie zachorowania.

    Albo odwrotnie. Zachorowania okazaly sie niewystarczajace.
    Pewnie te 95% okazalo sie przesadzone.

    > Artykuły naukowe też podają skuteczność przeciw różnym czynnikom, w tym
    > przede wszystkim zgonom.

    Jak pomysle o szczepionce przeciw odrze, czy ospie (prawdziwej),
    czy np polio, to chyba nie bawili sie o takie różnicowanie.

    Wiadomo było, ze chroni :-)

    Bo sa sprawdzone od lat.

    Te na Covid są sprawdzone od roku :-)

    J.