  • Data: 2022-04-26 17:22:49
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2022 o 15:45, Kviat pisze:

    > A naukowcy twierdzą, że mam odporność, która chroni mnie (i to mocno)
    > przed ciężkim zachorowaniem (sic!) hospitalizacją i zgonem.
    > Sama się wytworzyła ta odporność? To po chuj ja się szczepiłem?

    Nie masz już odporności. Skutecznośc szczepionek mierzy się przed
    _zachorowaniem_. Linka już dawałem. Najpier do dobrozmianowego PHZ, ale
    sprawdziłem w WHO - przed zachorowaniem.

    > Czyli nie ma różnicy, czy ktoś się zaszczepił, albo nie zaszczepił?

    W skuteczności przeciw zachorowaniu (jak mówi definicja skuteczności)?
    Nie, już nie ma. Trzeba się z tym pogodzić a nie żyć marzeniami. Jeśli
    jesteś w grupie ryzyka to dobrze że się zaszczepiłeś. Jeśli nie to w
    zasadzie bez znaczenia, bo z twojego indywidualnego punktu widzenia
    twoja szansa na zgon jest pomijalna.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!