  • Data: 2022-04-26 15:45:43
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2022 o 13:59, Shrek pisze:

    > No i? Wziąłeś wszystko i teraz masz już zerową odporność.

    A naukowcy twierdzą, że mam odporność, która chroni mnie (i to mocno)
    przed ciężkim zachorowaniem (sic!) hospitalizacją i zgonem.
    Sama się wytworzyła ta odporność? To po chuj ja się szczepiłem?

    > Skoro masz zerową to działa czy nie działa. Działało (lepie lub gorzej) minęło 20
    > tygodni i nie działa.

    Czyli nie ma różnicy, czy ktoś się zaszczepił, albo nie zaszczepił?

    > Masz problem z rozróżnieniem teazżniejszości od
    > przeszłości? _Teraz_nie_działa_. I nie nie można wziąć kolejnego
    > bosterka - nie robi i już.

    Masz problem z logiką. I to poważny.
    Większość (zaszczepionych) nie musi brać czwartego busterka, bo ma na
    tyle dużą wytworzoną odporność dzięki... tadam! wcześniejszym
    szczepieniom, która to odporność chroni przed takim zachorowaniem
    (sic!), które może spowodować potrzebę hospitalizacji, a nawet
    spowodować zgon.

    Czwartą zleca się dla tych, którzy takiej odporności nie wytworzyli,
    albo ogólnie mają słabą odporność.
    Po chuj zalecają czwartą dawkę dla osób z obniżoną odpornością, skoro...
    szczepionka nie działa?

    I teraz uważaj, znowu będzie trudne, bo żeby wytworzyć taką odporność,
    żeby nie musieć brać czwartego busterka, to trzeba się... tadam!
    zaszczepić. Niedziałającą szczepionką, a szury miały rację.

    > Ale zaszczepiony trzema dawkami już nie.

    Ale niezaszczepiony już tak. Oraz zaszczepiony, ale z kiepską odpornością.
    Zgadnij dlaczego.
    Podpowiedź: może dlatego, że szczepionki działają?

    > Co mnie obchodzi, że dla
    > antyszczepa by działało,

    Twierdzisz, że niedziałająca szczepionka zadziałaby na niezaszczepionego
    antyszeczepa?

    > skoro też nie działa, bo on się nie zaszczepił.
    > NIe działa i już.

    Nie działa to folia aluminiowa na głowie. Sprawdzałem.

    > Bo zmniejsza szansę ciężkiego przebiegu i w konsekwencji zgonu.

    Ale to cud? Czy może dlatego, że szczepionka działa?
    Jak wytłumaczyć ten fenomen, że szczepionka jednocześnie nie działa i
    jednocześnie zmniejsza szansę ciężkiego przebiegu, hospitalizacji i zgonu?

    A może nie zmniejsza i tylko naukowcy znowu nas okłamują, a szury mają
    rację?

    > Dla osób z grup ryzyka ma sens. Dla pozostałych... ma tylko wtedy jak jest za
    > darmo. Za darmo nie jest. Drenuje całkiem konkretnie budżet i nie
    > przynosi dla grup spoza ryzyka efektów adekwatnych do nakładów.

    Przesłałeś swoje wyliczenia komu trzeba?
    I co ci odpisali?

    Więc co go chroni przed ciężkim zachorowaniem i potencjalnym zgonem,
    skoro szczepionki nie działają?

    Twierdzisz, że gdyby dzisiaj zaszczepić niezaszczepionego antyszczepa,
    to u niego nie wytworzyłaby się odporność przed ciężkim zachorowaniem,
    albo hospitalizacją i zgonem? No bo skoro szczepionki nie działają...

    Co się takiego stało, że u tych wcześniej zaszczepionych taka
    niedziałająca szczepionka jednak taką odporność wytworzyła?

    > "Naukowcy" zbadali dizle i były zajebiste Okazało się że nie są.

    Bo ktoś oszukiwał. Ale inni naukowcy to oszustwo wykryli i co
    dziwniejsze opublikowali wyniki, w których to oszustwo wykazali.
    A mogli przecież wziąć udział w spisku, tak jak ci od szczepionek,
    którzy wiedzą, że szczepionki nie działają i mimo tego nie chcą tego
    opublikować, że szury miały rację. I nadal zalecają szczepienia
    niedziałającymi szczepionkami. Cholerni oszuści.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr