    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Wed, 20 Apr 2022 17:36:18 +0200
    <625aa11d$0$477$65785112@news.neostrada.pl> <t3ec56$9sp$1@gioia.aioe.org>
    <625aceed$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3f9lr$1jj8$1@gioia.aioe.org>
    <625bae3d$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3hubj$153g$1@gioia.aioe.org>
    <625d0cac$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <2p97K.138660$Mih.86745@fx05.ams1>
    <625d3f77$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <S5m7K.111513$f91.56194@fx09.ams1> <t3lkn9$41r$1@gioia.aioe.org>
    <p1eoew6go8i2$.ctfw3zksfazr.dlg@40tude.net> <t3o6pn$q2u$1@gioia.aioe.org>
    <625fe111$0$447$65785112@news.neostrada.pl> <t3orom$6e4$1@gioia.aioe.org>
    <t3orte$6e4$2@gioia.aioe.org>
    <14h6x3v4lu28q.7ancs0tbfcdg$.dlg@40tude.net>
    <t3ovlj$12f$1@gioia.aioe.org>

    > No i co z tego - pokazuję, że z różnych stron docierają informacje

    Nie. To szurskie usprawiedliwienie na szurskie teorie z brudnego palucha.
    To z tego, że nie każdy bełkot jest informacją. To bełkot.

    > W szkole zaś uczono mnie by zawsze sprawdzać wiele źródeł,

    A nie nauczono cię, że nie każdy ściek jest źródłem informacji, pomimo
    tego, że o czymś informuje?

    > aby
    > potwierdzić jakąś informację i to najlepiej by źródła były róznego typu
    > i od siebie niezależne.

    Oczywiście. A najlepiej jest potwierdzać kształt Ziemi w źródłach
    informujących o płaskiej Ziemi.

    >Ideałem jest gdy mają inne spojrzenie na różne
    > sprawy.

    Źródła z płaską Ziemią są wzorem tego ideału.

    > Jeśli zaś w danej kwestii mówią podobnie, mamy większą pewność
    > co do tego, że informacja jest prawdziwa.

    Czyli nie wiesz jaki Ziemia ma kształt, a tylko większą pewność.
    No bo skoro z różnych stron docierają różne informacje, to koniecznie
    trzeba wziąć je pod uwagę i nie da się ich wykluczyć.

    Tylko nie bardzo wiem do jakiego kształtu Ziemi masz większą pewność...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr