  • Data: 2022-04-18 09:01:02
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2022 o 22:45, Kviat pisze:

    > Serio?
    > Twoja logika jest fascynująca.

    Nie. To logika prawodawcy jest zaskakująca, żeby przez dwa lata dla
    zachowania porządku prawnego nie wpisać covid na listę chorób zakaźnych.

    > Chodzi ci o tę listę?:

    Chodzi o listę będącą załącznikiem do ustawy o chorobach zakaźnych.

    Izolacji i kwarantanie oczywiście.

    > Ale rozumiesz, że nie jest wiadomo kto należy do tej statystycznie
    > pomijalnej lub niewielkiej grupy dopóki... nie umrze?
    > To po pierwsze.

    Ta - a myślałem, że "grupy ryzyka" miały jakieś podstawy a nie ktoś
    sobie z dupy wymyślił.

    > Po drugie. To nie była pomijalna statystycznie grupa. To brednie
    > anyszczepionkowców, które bezmyślnie powtarzasz.

    Ile osób <49lat zmarło w wyniku kovid? W ciągu dwóch lat? Jak to się ma
    do na rpzykład wypadków komunikacyjnych - bo może trzeba zrobić lokcdałn
    komuniacyjny i zakmnąć motoryzację? Jestem przekonany lokdałm w tych
    grupach zabił więcej osób niż ocalił. Nie mam danych bo nie jest aż tak
    łatwo je znaleźć, ale w zasadzie to ty powinieneś dostarczyć dane że
    lokdałn działa. Więc dajesz - ile twoim zdaniem ocalił osób w gdupach
    0-40 i 40-49? W końcu był chyba poparty jakimiś naukowymi podstawami a
    nie widzimisię kilku panikarzy?

    > Ale to nie pis wprowadził lokdałny praktycznie we wszystkich
    > cywilizowanych państwach. Zbiorowa paranoja?

    A bo pierwsza? Mamy za sobą dwie wojny światowe a po niej trzecią zimną
    chociażby. Dawaj dane ile osób zmarło na kowid w poszczególnych grupach
    wiekowych to zobaczymy jak istotna jest grupa <40 i <49. Jesteś taki
    "naukowy" to dyskutujmy na danych.

    Dobra - mam:

    https://www.statista.com/statistics/1110890/poland-c
    oronavirus-covid-19-fatalities-by-age/

    0-30 - 0%
    30-40 - 0,4%
    40-50 - 2,3%
    50-60 - 2,8%

    I to jeszcze bez szczepionek.

    Więc tak - wszystkie lokdałny poniżej 50 a w zasadzie 60 to pic na wodę.
    Czyli całe zamknięcie gospodarki było bez sensu - należało "zamknąć"
    ludzi z grupy ryzyka a nie gospodarkę. I co - zniszczyliście światową
    gospodarkę, edukację i opiekę zdrowotną bez żadnej podstawy!

    > a szury miały rację?
    > Serio?

    Serio - linka do obrazka dostałeś.

    > I czego nie rozumiesz? Czyli właśnie ograniczenie zachorowań. Jedno
    > wynika z drugiego.
    > To wypłaszczenie niby z czego się wzięło, jeśli nie z ograniczenia
    > ilości zachorowań?

    Ilość zachorowań jest w zalożeniach ta sama - jest bardziej rozciągnięta
    w czasie - czyli całka jest ta sama - szczyt jest wyżej. Lokdałny nie
    służą ograniczeniu liczby tych co przechorują a po prostu rozciągnięciu
    w czasie.

    > Gdzie tu dług? Ludzie zwolnili tempo i tyle. To ta nieustanna presja,
    > jeszcze szybciej, jeszcze więcej, jest bez sensu - co właśnie ludzie,
    > dzięki zwolnieniu tempa sobie uświadomili.

    Dobra - pozwól że nie będę na ten temat dyskutował, skoro dla ciebie
    zawalenie edukacji, ograniczenie dostaępu do opieki zdrowotnej,
    rozwalnie łańcuchca dostaw i zrobienie nadmiarowego kryzysu
    gospodarczego to "w zasadzie dobrze".

    Mam dla ciebie propozycję - wypisz się z NFZtu, zwolnij z pracy, dzieci
    ze szkoły wypisz a mieszkanie oddaj bankowi. Od razu ci się lepiej
    zrobi. Ty po prostu pierdolnięty jesteś - co prawda lokdałny
    zrobililiśmy bez sensu, ale przynajmniej rozpieroliliśmy gospodarkę,
    opiekę zdrowotną i edukację! I to jest dobre - ludzie sobie uświadomili
    że ich pragnienia i cele życia w kraju rozwiniętym są bez sensu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.