    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Thu, 14 Apr 2022 15:57:34 +0200
    <62471ea4$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <62559e27$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <x3r3v6dtregz$.1jbnspqzg7lcv$.dlg@40tude.net>
    <6256e45e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ml9hsfwjxc0i$.1kwa2cn32fshg$.dlg@40tude.net>
    <pub66vsnbwn1.4iflyzz512lz$.dlg@40tude.net>
    <97t81xngk75b$.1iy7xsgqjlt4i.dlg@40tude.net>
    <t38u94$1pr5$1@gioia.aioe.org>
    <4b5gvueda5h3.gzjnq6l0hbfe$.dlg@40tude.net>
    <xHU5K.219244$Xa1.89529@fx10.ams1>

    Dnia Thu, 14 Apr 2022 12:45:17 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    we-prof-kuna-maja-przymusic-do-szczepienia.html

    > Nic a nic Cię nie niepokoi, że ktoś wali tak kategoryczne stwierdzenie
    > na podstawie pojedyńczego wyniku testu, który nie wiadomo nawet czy był
    > przeprowadzony prawidłowo?

    Śledzisz wątek, czy poczytujesz losowo co któryś post?

    1. Rzeczony Kuna to nie moja bajka.

    2. Kilka postów wyżej pisałem, że dane o infekcjach nie są wiarygodne, bo
    nie uzyskane na reprezentatywnej grupie.

    3. Nie znam się na testach na kowid, więc się nie wypowiadam na temat ich
    dokładności. Tomek twierdzi, że z nimi nie całkiem dobrze. Szybki gugiel
    powiada, że można się naciąć.

    "Żadne z badań laboratoryjnych nie daje 100% dokładności, jednak PCR i inne
    testy molekularne są powszechnie uważane za najbardziej niezawodną metodę
    rozpoznania COVID-19.

    Test pozwala wykryć nawet bardzo małe ilości materiału genetycznego
    SARS-CoV-2, rzadko zdarza się, aby wynik testu był dodatni u osoby
    niezakażonej lub u osoby, która nie przechodziła niedawno infekcji. Wynik
    ujemny zazwyczaj jest dokładny, jednak sporadycznie zgłaszano wyniki
    fałszywie ujemne, kiedy nie wykryto wirusa w próbce od osoby zakażonej.

    Wprawdzie testy molekularne charakteryzuje duża niezawodność, jednak różne
    czynniki mogą wpływać na ich dokładność. Część ciała, z której pobierany
    jest materiał do badania, odpowiednie pobranie próbki i postępowanie z nią
    oraz metoda analizy laboratoryjnej mogą mieć wpływ na wynik.

    Szybkie testy wykonywane w miejscu opieki nad pacjentem są zazwyczaj
    wiarygodne, lecz mogą być mniej precyzyjne niż analizy laboratoryjne. Z
    tego powodu wyniki szybkich testów PCR można potwierdzić wykonując
    oznaczenie w laboratorium."

    https://www.labtestsonline.pl/test/testy-pcr-i-molek
    ularne-na-obecnosc-covid-19

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/