  • Data: 2022-04-13 17:59:20
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2022 o 12:16, Olin pisze:

    > No i jak wytłumaczysz, że przed szczepieniami było stosunkowo mało zakażeń
    > za to dużo zgonów?

    A co tu tłumaczyć? Sczepionka _póki_co_ chroni przed ciężkim przebiegiem
    i zgonem, natomiast zupełnie nie chroni przed
    zarażeniem/zakażeniem/infekcją/zachorowaniem.

    > Było pierdylion razy, ale powtórzę pierdylion pierwszy: dane o zakażeniach
    > nie pochodzą z badań reprezentatywnych grup ludności, wiec są niewiele
    > warte, co doskonale wychodzi przy porównaniu ze zgonami.

    Akurat dane o zgonach są równie "dobre" bo jest tam wepchniętych mnóstwo
    "z chorobami współtowarzyszącymi". Ludzie po prostu umierają. Jak
    zaczniesz ich testować na katar, to będą umierali na "katar z chorobami
    współtowarzyszącymi". Jak zaczeniesz ich segregować na tych co pili wodę
    to wyjdzie że 100% zgonów jest "powiązanych" z piciem wody.

    > Konkretnie w jakich?

    Na przykład u nas. Ostatnia fala jest znacznie mniej śmiertelna bo to
    omikron. Poziom szczepień nie wzrósł a pewnie nawet zmalał.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.