    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <118cbz7i0fst$.nql55eszt8p6.dlg@40tude.net> <t1ep34$v79$1@gioia.aioe.org>
    <623aedaa$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <623b1db2$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <623b2ae9$0$461$65785112@news.neostrada.pl>
    <arq3u9980cru$.4ie72gpe0qlb.dlg@40tude.net>
    <16gelbv4x1hp0$.zxkvyqyv0lml.dlg@40tude.net>
    <t1hjb3$me5$1@gioia.aioe.org> <623ec5e6$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    <4Xz%J.7954$3b1.5450@fx14.ams1>
    <623eceeb$0$497$65785112@news.neostrada.pl> <t1p5ki$d9f$1@gioia.aioe.org>
    <62405b4b$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <t1q3g0$oep$1@gioia.aioe.org>
    <62409f1b$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    <t1qolo$1kmn$1@gioia.aioe.org>
    <624139d1$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <t1s8la$1d35$2@gioia.aioe.org>
    <2fojd7qqzd0i$.457fy0fgqv3m$.dlg@40tude.net>
    <10vs51pozdgwz.ih2zcanfp88i$.dlg@40tude.net>
    <2TN0K.4352$F_q1.29@fx01.ams1>
    <6243e184$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
    <rL51K.111113$Mih.7013@fx05.ams1>
    <62453284$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 31 Mar 2022 12:05:19 GMT

    On 2022-03-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A bez kowida nie było przymulonych?

    Raczej nie kojarzę, żeby to był jakiś standardowy efekt pogrypowy.

    effects/index.html

    > No właśnie tak trochę z dupy ta lista - "people rapporrtering" a
    > wcześniej nie ludzie nie cierpieli na bezsenność, bule głowy, stawów,
    > choroby sercowe, neurologiczne, i związane z układem pokarmowym? I co
    > jedynie na podstawie tego, że wcześniej przeszli kowid to uznajemy, że w
    > zasadzie dowolne dolegiliwości jakie można sobie wyobrazić, to
    > "longkowid"? Zapewne wszyscy ci ludzie byli kiedyś chorzy również na

    Te kilka powikłań się powtarza często. Kojarzysz abyś miał coś takiego
    po grypie czy przeziębieniu? A tu nawet teściu mi raportował, że
    przymulenie go trzymało jeszcze jak już był na prostej. Tak samo nadal
    dochodzi do siebie z wydolnością oddechową. Przy grypie, czy podobnym,
    owszem, jak jesteś chory to cię może zmulić, już nie mówiąc jak masz
    wysoką gorączkę, ale raz objawy ostre znikną to się długi czas nie
    utrzymują.

    --
    Marcin