  • Data: 2022-03-31 14:19:29
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Mar 2022 14:06:27 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Tak na poziomie grypy. Teraz inaczej raportują zgony z powodu covid niż
    > raportowano z powodu grypy.

    "Z powodu grypy" to albo bardzo rzadko raportowano, albo wrecz wcale.

    Tylko sa np szacunki niemieckie - przychodzi epidemia grypy,
    na grype niby nikt bezposrednio nie umiera, a smiertelność ogółem
    rosnie np 30 tys ponad srednią z lat poprzednich.

    > Pomijam już to, że jak ktoś trafi na oddział
    > covidowy, to na co by nie umarł w Polsce wpiszą covid, inaczej nie
    > dostaną pieniędzy za leczenie - taka patologia.

    Cos tam dementowano ... dlaczego mieliby nie dostac pieniedzy?
    Inne oddzialy chyba dostaja za leczenie, nawet pacjent zmarł.

    Tym niemniej - jak trafil na oddzial,
    to mial pozytywny wynik testu. Wiec wirusa mial.
    A jak to z wym zgonem bylo ... juz sie chyba nie dowiemy,
    bo zostalo tylko "i choroby towarzyszace".
    Lekarz leczacy, moze by tam jakos okreslil procent do przypisania dla
    wirusa, ale jak nie zapisal od razu, to teraz na podstawie karty moze
    byc trudno. No i kto mialby to zrobic, i kto zaplacic.
    Umarl, mial dwie choroby, teraz to trzeba zyjących chorych leczyc.

    J.