  • Data: 2022-03-29 19:10:54
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2022 o 09:47, Kviat pisze:

    > To, że czegoś nie rozumiesz nie oznacza, że to jest nielogiczne.
    > Tłumaczyłem ci to już na tyle sposobów, że dziecko by ogarnęło.
    > Domagasz się przewidzenia skuteczności szczepionki na nieistniejące
    > jeszcze warianty wisusa.
    > Jak chcesz to zrobić?

    Normalnie - co roku robi się to z grypą - wiadomo (niespodzianka!) że
    działa na konkretne szczepy, a na inne nie. Jak źle przewidzisz
    dominujące (w przyszłości!) szczepy, to po prostu nie działa (znów
    niespodzinka!). Wszyscy o tym wiedzą, ale tym razem ta wiedza zaskoczyła
    ekspertów:P

    > Tak. Bo wiemy z czego jest zrobiona szczepionka i co się z nią dzieje z
    > tymi składnikami w organizmie człowieka, niezależnie od tego, czy jest
    > skuteczna 100%, czy nieskuteczna.

    No patrz - a w skandywnawii po czasie okazało się że szczepionka na
    świńska grypę powoduje narkolepsję. W testach nie wykryto, dopuszczona,
    bezpieczna a jednak...

    > Jakich skutków ubocznych po 20 latach się spodziewasz? Otyłości po
    > cukrze zawartym w szczepionce?

    Ja osobiście nie spodziewam się żadnych. Ale jak widzisz wyżej świat nie
    jest doskonały. Więc dopuszczam, że zdarzają się rzeczy nawet mało
    prawdopodobne.

    > Tylko nie wyjeżdżaj mi tutaj z szurskimi bajkami o modyfikowaniu dna, bo
    > to co się dzieje z mrna też wiadomo.

    Skąd taki pomysł?

    > Co się może zdarzyć?

    Na przykład wyżej wspomniana narkolepsja. Stwierdzenie, że znane są
    skutki długofalowe przyjmowania 4 dawek rocznie a więc powiedzmy 120
    przez następne 30 lat też budzi moje zastrzeżenia.

    > Nie. Nie zdarzały się.

    Owszem się zdarzały.

    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/czy-po-podaniu-sz
    czepionek-przeciw-covid-19-moga-wystepowac-odlegle-d
    zialania-niepozadane/

    To ta strona co wisiało na niej w listopadzie że szczepienia na covid
    _są_ w 100% skuteczne przeciw zgonom? Nie mówię, że to co piszą się nie
    sprawdzi. Piszę, że już wisiały na ich stronach bzdury.

    > "Nie znam precedensu długoterminowych działań niepożądanych
    > występujących po podaniu szczepionek, np. po 5 lub 10 latach" powiedział
    > prof. Paul Offit, Dyrektor Vaccine Education Center w Szpitalu
    > Pediatrycznym w Filadelfii, członek Komitetu Doradczego ds. Produktów
    > Biologicznych (VRBPAC) w FDA."

    No i zgadza się - nie zna. Podobnie jak nikt nie znał przypadku
    stopienia się wszystkich rdzeni reaktorów w elektrowni. No ale już
    niestety znamy. I tak - jestem zwolennikiem energetyki atomowej:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.