  • Data: 2022-02-09 18:09:34
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2022 o 10:59, Olin pisze:

    > Przyznam, że spodziewałem się mniej więcej takiej reakcji, choć wcale się
    > nie cieszę, że mam zdolności profetyczne.

    Żadnych zdolności profetycznych nie przedstawiłeś, bo tylko
    potwierdziłeś to co wcześniej pisałem. Ty zresztą też:P

    > Nie wiadomo, który obrazek masz na myśli, ale zgaduję, że ten:
    > https://drive.google.com/file/d/1K9fPdDtNLLLopgByvUV
    cayCpclOe0xIH/view?usp=sharing

    NIe ten. Ten z gwiazdkami unijnymi.

    > Rzecz jasna nie tłumaczysz, czemu podział obrazka na ex-demoludy i starą UE
    > nie występuje dla roku 2020:
    > https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view?usp=sharing

    NIe wytłumaczę, bo nie ma takiej potrzeby - nie zaprzeczam temu. To
    zaprzeczenie pojawia się tylko w twojej głowie. Nigdy nie przeczyłem, ze
    poziom wyszczepienia wpływa na śmiertelność i co jakiś czas na wszelki
    wypadek to podkreślam, bo próbuje się (i ty to również robić) wmówić mi,
    że zaprzeczam działaniu szczepień w zakresie zmniejszania śmiertelności.
    NIe zaprzeczam, co więcj uważam, że rzeczywiście szczepienia się
    przyczyniają do jej spadku. Próbujesz dyskutować ze mną ztezą której
    _nigdy_ nie postawiłeś. Z jakiegoś powodu uważasz mnie za szura i
    przypisujesz mi cechy tej grupy, mimo że regularnie piszę, że to nie
    prawda i w pewnych zakresach zgadzam się z tobą i tobie podobnym. Ale wy
    nie chcecie dyskutować ze mną tylko z szurami, więc przypisujesz mi
    szurskie twierdzenia, których nie stawiałe i którym regularnie zaprzeczam.

    > Od szurów i foliarzy wiemy, że to na pewno nie były szczepienia.
    > Musowo św. Andrzej Bobola podniósł swą prawicę.

    No i sam widzisz....

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.