  • Data: 2022-02-09 18:03:32
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2022 o 11:17, Olin pisze:

    > W 2020 żadnych trendów nie widzę. Wsp. korelacji prawie 0.
    > https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view?usp=sharing
    > Po roku nagle pojawiają się te trendy, ale zupełnie nie wiadomo dlaczego.

    A ktoś pisał, że nie wiadomo dlaczego? Zacytujesz? Jedyne co pisałem, to
    że jest mnóstwo innych zmiennych i nawet na głupim obrazku było widać
    "zabory". I jest to dość standardowy widok. Na bardzo wielu obrazkach
    widać "zabory" i nic dziwnego w tym nie ma. Widać ją również na mapach
    powiatów w polsce - zarówno w wyszczepieniu jak i śmiertelności - nic
    dziwnego, że ją widać, bo po prostu ona istnieje i nikt rozsądny temu
    nie przeczy. Ja też nie.

    > No właśnie. Tak jakoś wyszło, że im biedniejsi albo z traumą po najlepszym
    > z ustrojów, tym mniej mają oleju w głowie.
    > Temat do rozważań dla socjologów.

    Więc jest korelacja między biedą (pomińmy czy finansową czy umysłową) na
    tym obrazku czy nie, czy nie? Bo korelacji jednoczesnie zaprzeczasz i tą
    rzekomo nieistniejąca od razu wyjaśniasz:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.