    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Wed, 9 Feb 2022 10:59:52 +0100
    <620158f3$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...net>
    <6202aa31$0$6657$65785112@news.neostrada.pl>

    Dnia Tue, 8 Feb 2022 18:36:50 +0100, Shrek napisał(a):

    > No ale jak widać że obrazek dzieli się na dwa - górną starą unnię i
    > dolny post demolud, to będziesz pisał w nieskończoność i wywywal
    > interlektora od szurów:P
    >
    > Zrozum - ja nie przeczę korelacji między szczepieniami i zgonami. Ba nie
    > przeczę związkowi przyczynowo skutkowemu. Tłumacze tylko że ta śmieszna
    > grafika nic nie udowadnia.

    Przyznam, że spodziewałem się mniej więcej takiej reakcji, choć wcale się
    nie cieszę, że mam zdolności profetyczne. Może jesteś gwiazdą palestry, ale
    logicznym myśleniem nie uwodzisz.

    Nie wiadomo, który obrazek masz na myśli, ale zgaduję, że ten:
    https://drive.google.com/file/d/1K9fPdDtNLLLopgByvUV
    cayCpclOe0xIH/view?usp=sharing

    Rzecz jasna nie tłumaczysz, czemu podział obrazka na ex-demoludy i starą UE
    nie występuje dla roku 2020:
    https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view?usp=sharing

    Na osi 'x' jest to samo PKB, a na osi 'y' też zgony, tyle że w innym
    czasie.
    Coś się musiało wydarzyć przez rok, że nagle groch z kapustą zamienił się w
    punkty układające się całkiem przyzwoicie na prostej.
    Od szurów i foliarzy wiemy, że to na pewno nie były szczepienia.
    Musowo św. Andrzej Bobola podniósł swą prawicę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl