  • Data: 2007-01-22 19:04:58
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Maluch wrote:

    > "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    .com...

    > To już jest patologia połączona z pandemią :). 57 % w Polsce i nie
    > zmniejsza się. Widać, że przyzwolenie na zjawisko nazywane piractwem
    > /czyt. złodziejstwem/ jest w świadomości społecznej tak głęboko
    > zakorzenione, że upłynie dużo wody w Wiśle zanim statystyki zaczną być
    > bardziej optymistyczne.

    Lata komunizmu i socjalizmu do tego doprowadzily. Ludzie czesto nie
    "czuja" ze cos mzoe byc czyjas wlasnoscia. Zwlaszcza rzeczy tak ulotne
    jak soft.

    Swoja droga w Krakowie nadal dziala gielda elektroniczna gdzie zez
    wiekszego trudu mozna kupic dowolny piracki soft. I nie jest to jakis
    margines sprzedazy, jakies ciemne zaulki - po prostu bierzesz i kupujesz.

    Przypuszczam, ze podobnie dziala Warszawski stadion.

    Oraz inne gieldy na terenie calego kraju.

    Dlaczego Policja nie bierze sie za takie miejsca? Usuniecie
    ogolnodostepnych miejsc sprzedazy pirackiego oprogramowania daloby
    sygnal spoleczenstwu, ze cos jest na rzeczy. Ze kupic soft chodzi si edo
    empiku lub sklepu komputerowego, a nei na bazar po przegrana plytke.

    Ktos mi moze wyjasnic fenomen scigania studenta i skarzenia go na 200
    tys. za soft. A pozostawienia odlogiem gosci, ktorzy trzepia kase
    sprzedajac tysiace kopii lewego softu?

    --
    2007