  • Data: 2007-01-22 20:08:10
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: "ZauraK" <z...@z...zaurak> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Dlaczego Policja nie bierze sie za takie miejsca? Usuniecie
    > ogolnodostepnych miejsc sprzedazy pirackiego oprogramowania daloby
    > sygnal spoleczenstwu, ze cos jest na rzeczy. Ze kupic soft chodzi si
    > edo empiku lub sklepu komputerowego, a nei na bazar po przegrana
    > plytke.
    A dlatego, bo i tak zaraz przychodzi nowy "przedsiębiorca" na miejsce
    zatrzymanego.

    > Ktos mi moze wyjasnic fenomen scigania studenta i skarzenia go na 200
    > tys. za soft. A pozostawienia odlogiem gosci, ktorzy trzepia kase
    > sprzedajac tysiace kopii lewego softu?
    A bo studenta to łatwiej i po za tym zasianie w pewnym sensie takiego
    terroru spowoduje spadek ilości zakupów na stadionie/giełdzie i
    automatycznie "przesiębiorcom" przestanie się opłacać handel piratami.

    Tyle założenia teoretyczne.

    ZauraK