  • Data: 2007-01-22 19:56:49
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Hikikomori San" <h...@o...eu> wrote in message
    news:ep31p6$l6k$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego Policja nie bierze sie za takie miejsca? Usuniecie
    > ogolnodostepnych miejsc sprzedazy pirackiego oprogramowania daloby

    Sygnał pewnie byłby, ale skutek mały. Ten co sprzedaje to jest pionek.
    Dzisiaj jego pogonisz, jutro przyjdzie drugi. Jak postawisz policjanta, aby
    non stop pilnował, to zejdą do podziemia. Może będą mieli trudniej ale
    odbiją sobie na cenie. Tu trzeba trafić do przemysłowca. Podobnie ma się
    rzecz z handlem papierosami, alkoholem z przemytu na bazarach. Policja ich
    goni, zaraz wracają, karze, to są następni stacze którzy za parę zł
    sprzedają towar. O tym wszyscy wiedzą i widzą. Trochę taką przykrywką jest
    bieda, co powoduje przymykanie oka na detalistów. Natomiast ważniejsze jest
    capnięcie hurtownika. Pamiętam jak jeszcze za Balcerowicza chcieli
    uszczelnić granicę. aby przemyt nie opłacał się, to zrobił się szum, zadymy
    na granicy. Kilka tys. osób poszło do Opieki Społecznej po zasiłek i
    wszystko skończyło się niczym, bo nie zmieniono przepisów. I do dzisiaj jest
    to samo.

    > sygnal spoleczenstwu, ze cos jest na rzeczy. Ze kupic soft chodzi si edo
    > empiku lub sklepu komputerowego, a nei na bazar po przegrana plytke.

    Tu też potrzebna jest edukacja od małego po starego konia. Szczególnie u
    rodziców, dziadków jest mała wiedza, a oni najbliżej są młodego człowieka i
    kształtują jego zachowania.

    > Ktos mi moze wyjasnic fenomen scigania studenta i skarzenia go na 200 tys.
    > za soft. A pozostawienia odlogiem gosci, ktorzy trzepia kase sprzedajac
    > tysiace kopii lewego softu?

    To właśnie tak jest. Jak zadziała prawo, to zaczynamy wszyscy brać biednego
    studenta w obronę, który raczej wiedzę na te sprawy powinien mieć. To nie
    jest mały gnojek, który nie zdaje sobie sprawy z tego co robi, a jego
    rodzice nie mają bladego pojęcia o licencjach itp.itd.. Powiem tak nie
    byłoby złodzieja, gdyby nie było pasera. Jak nie pójdziemy na stadion po
    program tylko do sklepu. to pionek postoi, zmarznie i więcej nie przyjdzie.
    Ale szybko takich czasów nie doczekamy.
    --
    Maluch