  • Data: 2007-01-22 17:40:29
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *Maluch* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > No właśnie, to jest dobry przykład na walkę jaka toczy się między
    > zwolennikami autorów /producentów/, a zwolennikami zwykłych zjadaczy
    > chleba. A ustawodawca godząc strony, tworzy prawo trudne do
    > zinterpretowania /chociażby ta u nas słynna kopia zapasowa/. Nowe prawo
    > w/g mnie będzie jeszcze bardziej chroniło interesy autorów. Wygra
    > pogląd o słabości ad 2 :).

    Wypowiadając się w kategoriach de lege ferenda - masz rację w 100% i
    zgadzam się z Tobą w 98%; te 2% rezerwuję sobie na niepewność
    wynikającą z tego, że DRM i cały ten cyrk jest po prostu odpowiedzią
    na patologiczne piractwo.
    Zaś co do przejrzystości prawa: fakt, rzadko się już pisze ustawy
    prostymi słowami "możesz zrobić jedną kopię ale dać jej nikomu nie
    możesz" itd.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl