  • Data: 2009-06-25 13:00:34
    Temat: Re: Kontrola biletów i błąd kontrolera - kto poniesie koszty?
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@m...com> napisał
    > Chodzi o sytuację odmówienia okazania dokumentu (bo w razie biletu wg
    > taryfy
    > normalnej i bezimiennego, gdy bym był pewien że jest ważny, a kontrolujący
    > by
    > twierdził inaczej - dokumentu bym nie okazał.)

    No to by nie wyegzekwował opłaty od Ciebie. Choć najczęściej i tak by
    Policja spisała dane, a jemu udostępniła (wtedy postępowanie - patrz wyżej
    co napisałem). Policja nie jest od rozstrzygania kto miał rację w taryfach
    przewozowych. Chyba, żeby kontroler sam na miejscu zrozumiał

    > ... i koszty sądowe z własnej kieszeni.

    Tak samo jak oni by chcieli od Ciebie ściągnąć kasę też muszą koszty
    wyłożyć....