  • Data: 2010-09-20 09:41:17
    Temat: Re: Kontrola UKS
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:

    > Po grzyba mi legitymowanie *przypadkowych* pracowników? Wytłumacz mi
    > to jak dziecku.

    Ja nie mówię, że zawsze i wszystkich, ale jeśli są jakieś tam
    podejrzenia, że połowa pracowników jest na czarno, to chyba jakoś muszą
    sprawdzić
    kto jest kim.

    > Wiesz co - zmień może znajomych, bo najwyraźniej robią Cię w balona
    > ;-)

    Nie robią, nie robią - taka "mało uczciwa" firma była.
    Może przesadziłem, że w każdej firmie tak jest i każda kontrola tak wygląda,
    ale nie widzę przeszkód, żeby mogli wylegitymować wszystkich.