  • Data: 2004-07-19 12:18:24
    Temat: Re: Kontorla ze skarbówki
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    <v...@w...pl> napisal(a):
    > Ja ostatnio nerwowy jestem, więc zadzwoniłbym, gdzie trzeba z
    > informacją, że pracownik urzędu zażadał korzysci majątkowej w zamian za
    > odstapienie od czynności służbowych i że powoływał się na nieistniejące
    > regulacje prawne.

    Tia. Ja mam trzecią kontrolę VAT (dzisiaj przyszli) za ten sam miesiąc
    i cały czas chcą mnie udupić na jednej, zupełnie legalnej i nie
    robionej z myślą o jakimkolwiek przekręcie sprawie. Teraz robią trzecie
    podejście, bo znaleźli nowy pomysł, jak mnie wykolegować. Dobrze, że
    cały czas wysyłają sprzyjającego mi kontrolera (sic!), bo bez niego
    podłożyłbym się już przy pierwszej kontroli. W tym kraju nie da się
    normalnie ŻADNEGO biznesu robić.
    --
    Samotnik