  • Data: 2019-04-20 14:44:01
    Temat: Re: Konstytucje 1935 i 1952 [Was: Przestepstwa z uzyciem noza]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Apr 2019 20:40:54 +0200, Shrek napisał(a):
    > Z tego co czytałem był. Przy nowym leninie też jest. Znaczy mobilny, ale
    > na stałe.

    Ale jest potrzebny.
    Ostatnio mlodziez usilowala zniewazyc deskorolka :-)

    Na wroclawskm pl. Solnym tez byl mobilny posterunek na stale, a tam
    nic kontrowersyjnego nie ma ... no moze redakcja GW ... i TVN ...

    l-jest-patronem-Palacu-Kultury.html

    > Ten akurat wzmiankowany pan od pszypadgu chciał usuwać.

    No ale stara wladza go nie wybudowala, a nawet patrona zdetronizowala

    J.