  • Data: 2019-04-19 20:45:41
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2019 o 13:57, J.F. pisze:

    > No to chyba jednak nie jest taki sam, bo jakze to w kraju milujacym
    > przepisy
    > obywatel moglby lamac prawo, a polizei nie reagowac ? :-)

    Normalnie - ani Niemcy nie są wcale tacy przepisowi, ani polizei tak
    głupia jak nasza. Jak miałem u nas Niemca w delegacji, to się pytał czty
    recepcjonista sobie z niego żarty robił jak mówił, żeby na czerwonuym
    nie chodził bo mandatują...

    BTW - u nas też jest jest par 1 ust 1 KW. Pierwszy akapit to każdy
    kulson powinien ogarnąć, zamiast pieprzyć, że przepis jest przepis i nie
    jemu oceniać.

    Shrek