  • Data: 2020-12-31 17:33:11
    Temat: Re: Konsternacja aż ciarki przechodzą
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek napisał(a):
    > P.o.remier wystękał, że zasadniczo to on sobie zdaje sprawę że te jego
    > rozporządzenia i twity to mogą być kwestionowane (czytaj każdy wie, że
    > są z dupy wzięte bo to ustawą trzeba) i w tej sytuacji to on mimo, że to
    > bez podstawy ale grzecznie prosi, żeby przestrzegać.

    To wszystko pewnie prawda, ale czy peło zaproponowała lepsze rozwiązania?
    Peło zbyt gramotna nie jest, z jednej strony wydziera się: pisy poległy z pandemjo,
    a z drugiej krzyczy: pisy wszystkiego zakazujo, do tego bez podstawy prawnej.

    Toć nawet niezbyt lotni widzą w tym sprzeczność, lud raczej nie przepada
    za sprzecznościami. Walenie w pisy ogniem krzyżowym jak widać nie jest
    zbyt skuteczne. Kidawka 2% poparcia, mr.Budek 2% poparcia, Trzaskoś ze 40%. Jednak
    pięknym i dorodnym Trzaskosiem kształconym na mniendzynarodowych uczelniach nie
    obsadzita wszystkich pożądanych/kluczowych stanowisk.

    Zresztą już Ci pisałem Szreku. Niemiecka buda już postawiła krzyżyk na peło.
    Teraz starym zwyczajem pompujem świeżą/nową/bez skazy/bez przewinień
    partyję mr. Hołowni. Persona to nie byle jaka, od ITI ("ż") i jednocześnie
    "religijny".

    (Grupa ITI)
    ... Sam Szymon Hołownia w ten projekt się nie zaangażował
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Religia.tv

    Szymon Hołownia - idealny prezydent na czas okupacji
    https://youtu.be/LMkC0XM_Rdk