  • Data: 2022-08-27 13:02:39
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    taką możliwość bo

    > Jakiego skutku?

    No aż zostaną wykluczone wszelkie wątpliwości. Zgłaszasz, że mógł zejść
    na sladowe ilości dopalaczy, nie znależli, to że na pyłki lipy, potem
    jad żmiji, śluz ropuchy, aż upewniesz się nie nie mógł zmarść na
    cokolwiek innego niż duszenie:P

    > No właśnie. A my chcemy wiedzieć, co się tam stało, a nie domyślać się.

    Dlatego każdemu na wszelki wypodak trzeba przyczepić kamerę do dupy,
    żeby w razie czego było wiadomo - a nie, to za mało:P Jak ty chcesz
    przeprowadzić jakikolwiek proces bez uzycia zdolności myślenia i
    domyślania się, że fakt A z prawdopodobieństwem o rząd większym niż fakt
    B powoduje fakt C?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!