  • Data: 2022-08-28 17:22:29
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zazwyczaj robią to wynikami opinii biegłych i specjalistów, ale być może
    > Ty znasz jakieś inne sposoby. Przykładowo głosowanie na USNET. :-)

    No przecież napisałeś jak to zrobić "proszę wysokiego sądu, sądzę że
    ofiara mogła umrzeć na - tu wstawić powód z dupy, ale nie do
    udowodnienia". No i co - i żadem biegły tego nie wykluczy - sprawa do
    uniewinienia.

    > Powołaj się na inny i wykaż pomyłkę.

    Masz wyżej - w ten sposób nie można skazać nikogo i za nic.

    > Nie jestem nieomylny, tym nie mniej
    > zdanie zmieniam tylko na podstawie racjonalnych argumentów

    Akurat nie przypominam sobie żebyś kiedykolwiek zmienił zdanie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!