  • Data: 2022-08-27 11:47:15
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2022 o 09:33, J.F pisze:
    > A co - sekcja dopalaczy nie wykryje?
    > W takiej smiertelnej dawce?

    Tam opinię wydawał biegły. Chcesz, bym ja - nie mając o tym pojęcia - po
    nim poprawiał? Znasz się na tym? Shreka i Kviata nie pytam, bo oni po
    prostu piszą odwrotnie, niż ja bez względu na sens :-)

    Na pewno nie wykrywa się w trakcie sekcji zwłok szeregu substancji,
    które powodują śmierć. Pamiętasz sprawę "łowców skór"? Tam podawano
    substancję, którą w chwili śmierci i tak organizm wytwarza i której
    nadmiar jest w zwłokach. Wykluczasz, że któryś z dopalaczy zawiera coś
    podobnego?

    > Poza tym mamy film ze zgonu - nie padl sam, dopiero po pomocy
    > policjantow. Tuz po.

    Tylko, czy miało to jakikolwiek związek ze sobą?

    --
    Robert Tomasik