  • Data: 2022-08-27 12:08:19
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2022 o 12:00, Shrek pisze:
    > Do skutku. Ale jak dla mnie obie strony powinny mieć taką możliwość bo
    > jak pisałem biegły powinien być w zasadzie traktowany jako strona w
    > procesie. Problem w tym, że w wypadku stachowiaka, prokuratura stała
    > defacto w opozycji do oskarżyciela.

    Jakiego skutku? Ty w ogóle się zastanawiasz, co klepiesz w tę
    klawiaturę? Mają powoływać biegłych dotąd, jak któryś w opinii napisze
    to, co jakiś człowiek w USNET napisał?

    > No ale mógłby się znaleźć taki, co stwierdził że albo taser i duszenie
    > to wystarczający powód i nie ma co do tego śladowych ilości narkotyków
    > mieszać? I co wtedy?

    Wtedy można by się dopiero w ogóle zacząć zastanawiać, czy duszenie, czy
    taser. To nadal daleko od oskarżenia o spowodowanie śmierci poprzez
    użycie tasera, czy duszenie, ale trochę bliżej. Poczytaj o teorii
    nieskończoności. Wiesz ile to nieskończoność minus nieskończoność?

    > A co jak 1 napisze, że śmieć mogła być spowodowana śladową ilością
    > narkotyków, a 9 o tym nie napisze, tylko ograniczy się do duszenia i
    > niezgodnego z instrukcją urzucia tasera?

    No właśnie. A my chcemy wiedzieć, co się tam stało, a nie domyślać się.

    --
    Robert Tomasik