  • Data: 2022-08-27 12:03:54
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2022 11:47:15 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tam opinię wydawał biegły. Chcesz, bym ja - nie mając o tym pojęcia - po
    > nim poprawiał? Znasz się na tym? Shreka i Kviata nie pytam, bo oni po
    > prostu piszą odwrotnie, niż ja bez względu na sens :-)
    >
    > Na pewno nie wykrywa się w trakcie sekcji zwłok szeregu substancji,
    > które powodują śmierć.

    Mozliwe, tych dopalaczy jest duzo.
    Mogles tak odpowiedziec, to bym sie nie czepial.
    Ale ... skoro nie wykryto, to skad wniosek, ze mogl na to zejsc?

    A ta twoja fala cisnieniowa od postrzalu daje jakies charakerystyczne
    uszkodzenia? Czy trzeba dopiero kulsona zastrzelic, a poem
    argumentowac, ze pewnie od dopalaczy zszedl, zeby wymiar
    sprawiedliwosci zaczął prostą logikę stosowac?

    Zreszta ... chyba sugerujesz jakies mikrowylewy ... nie ma jakiegos
    chemikalium, ktore podobnie robi?

    > Pamiętasz sprawę "łowców skór"? Tam podawano
    > substancję, którą w chwili śmierci i tak organizm wytwarza i której
    > nadmiar jest w zwłokach.

    Pavulon? O ile pamieam, to on sie rozklada szybko w zwłokach.

    > Wykluczasz, że któryś z dopalaczy zawiera coś podobnego?

    Wychodzi na to, ze zostaje nam strzelanie do kulsonow, albo
    sprawiedliwosc islamsko-plemienna.

    > Tylko, czy miało to jakikolwiek związek ze sobą?

    A w instrukcji tasera co napisano o skutkach ubocznych i srodkach
    bezpieczenstwa ?

    J.