  • Data: 2006-11-30 16:12:37
    Temat: Re: Konfiskata komputera z powodu nielegalnego oprogramowania
    Od: zupa <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maluch wrote:

    > Użytkownik "zupa" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pisałem o prawie 100-u bo myślałem, że systemach komunistycznych jest
    > 100% przynajmniej na papierze. Z Japonią 100% to powiem szczerze
    > zaskoczyłeś mnie jeżeli dane są prawdziwe czemu nie mam powodu nie ufać.

    Scislej, 99.92% wyrokow skazujacych, przy 92% przyznaniach sie do winy.

    Peter Landers, "Second Thoughts: A False Confession Jailed Mr.
    Yakushiji; Then Fate Intervened." Wall Street Journal, Friday, October
    6, 2000.

    0% wykrywalnosci dla odmiany ma... Watykan. Oczywiscie chodzi o jakichs
    tam kieszonkowcow itp., a nie o sprawy typu pranie narkotykowych pieniedzy.