    From: "Grzech" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Date: Fri, 10 Feb 2006 01:16:38 +0100

    > Wysluchałem i obejrzałem konferencję prasową min Ziobro w ktorej odpierał
    > krytykę Krajowej Rady Sądownictwa, że podważa autorytet "trzeciej władzy"
    > nazywając po imieniu wyrok sędziego ze Śląska w sprawie odśnieżania dachu
    > hali wystawowej w Katowicach:
    > W mojej opinii -niestety, ale on ma głęboką rację mówiąc głośno że "ten
    > król jest nagi'.Przecież nikogo nie obrażał, tylko nazywał rzecz po
    imieniu.

    Rozważ zaistniałą sytuację.

    Spółce zalegający śnieg uszkodził dach
    Spółka zwraca się do ubezpieczyciela o odszkodowanie za uszkodzenia.
    Sprawa trafia do Sądu.
    Spółka w dalszym ciągu domaga się odszkodowania. Twierdzi, że nie miała
    obowiązku odśnieżać dachu.
    Zostaje powołany biegły który stwierdza, że spółka nie miała obowiązku
    odśnieżać dachu.
    Nigdzie nie zalazłem informacji aby ubezpieczyciel w jakiś sposób obalał
    twierdzenie biegłego. W dalszym postępowaniu nie odwoływał się od wyroku.
    Czyli de facto zgodził się z takim twierdzeniem..
    Pytanie. Jaki wyrok w tej sytuacji może wydać Sąd Cywilny?

    Odpowiedź na to pytanie obrażałaby inteligencję czytających.

    Raczej nasuwa się inne pytanie. Jaką trzeba być mendą, aby tę tragedię
    wykorzystywać do rozgrywek politycznych?

    Grzegorz