  • Data: 2006-02-10 10:10:25
    Temat: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wysluchałem i obejrzałem konferencję prasową min Ziobro w ktorej odpierał
    > krytykę Krajowej Rady Sądownictwa, że podważa autorytet "trzeciej władzy"
    > nazywając po imieniu wyrok sędziego ze Śląska w sprawie odśnieżania dachu
    > hali wystawowej w Katowicach:
    > W mojej opinii -niestety, ale on ma głęboką rację mówiąc głośno że "ten
    > król jest nagi'.Przecież nikogo nie obrażał, tylko nazywał rzecz po
    > imieniu.

    nazywal po imieniu?!?!?!?.. jezeli ma sie dodowy na korupcje to sie wszczyna
    postepowania karne a nie piepszy w telewizji ,ze srodowisko jest
    skorumpowane.... to jest minister a nie chlop pijacy piwo przy sklepie..
    nalezy od niego wymagac szczegolnej odpowiedzialnosci w formulowaniu
    opinii... a to co robi M. Ziobro to nic wiecej jak populizm IMHO zupelnie
    celowy.. kompletnie nie zalezy im na poprawie sytuacji ale na tym ,zeby jak
    najwiecej ludzi bylo za nimi