  • Data: 2006-02-10 18:26:02
    Temat: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Od: "Wiech" <wie[to_usun]siek@s[i_to_tez]upra.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzech" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dsgm1c$71o$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Spółka zwraca się do ubezpieczyciela o odszkodowanie za uszkodzenia.
    > Sprawa trafia do Sądu.
    > Spółka w dalszym ciągu domaga się odszkodowania. Twierdzi, że nie miała
    > obowiązku odśnieżać dachu.
    > Zostaje powołany biegły który stwierdza, że spółka nie miała obowiązku
    > odśnieżać dachu.
    > Nigdzie nie zalazłem informacji aby ubezpieczyciel w jakiś sposób obalał
    > twierdzenie biegłego. W dalszym postępowaniu nie odwoływał się od wyroku.
    > Czyli de facto zgodził się z takim twierdzeniem..
    > Pytanie. Jaki wyrok w tej sytuacji może wydać Sąd Cywilny?

    mysle, ze tylko jeden: odszkodowanie sie nie nalezy, poniewaz Spolka
    nie starala sie zapobiec szkodzie. To mniej wiecej tak zamo jakby kierowca
    jechal
    calkowicie zasniezonym samochodem i domagal sie odszkodowania, bo
    przeciez on nie wiedzial, ze trzeba odsniezyc przednia szybe!

    > Odpowiedź na to pytanie obrażałaby inteligencję czytających

    Moja inteligencję obraża stwierdzenie iż administrator budynku nie
    ma obowiązku odśnieżania dachu budynku i to pomimo intensywnych opadow
    sniegu. Ale coz widocznie, aby dojsc do wniosku, ze warto usunac zalegajacy
    snieg
    trzeba wyzszej inteligencji.