  • Data: 2006-02-11 02:01:50
    Temat: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Od: name <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Feb 2006 02:24:02 +0100
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > "Po imieniu"?

    > G??bokie to on ma co innego. Przy jego podej?ciu do prawa tzw.
    > falandyzacja prawa to piku?.

    Raczej gardocyzacja.

    Jak zatem wg Ciebie powinien nazywac sie sedzia wydajacy orzeczenie na podstawie
    opinii "bieglego"? Opinia byla taka ze strona ma zaplacic!

    > Ziobro usi?uje sterowaae prawem zagraniami "pod publiczk?". Najch?tniej
    > sam by wydawa? wyroki w razie konieczno?ci na chybcika modyfikujac prawo
    > jakimi? dekretami albo czym? w tym stylu.

    Zgadza sie. Buc o slabych nerwach. Ale pozostaje jego sila w byciu spoza
    ubecko-garodckich ukladzikow.
    Czy przypadkiem gowienko uznawane przez 70% obywateli za skorumpowane nie wymaga
    spuszczenia wody w muszli klozetowej?

    > T? konkretnie akcj? narobi? wiele z?ego, bo da? kolejny pretekst
    > ubezpieczycielom do kantowania klientów.

    Jak by ubezpieczyciele nie byli w stanie kupic sobie ustawy u Marcinkiewicza.

    Czy przypadkiem lobbysta farmacji nie jest wiceministrem u tego buca?