  • Data: 2004-10-09 06:51:05
    Temat: Re: Komu mandat z fotoradaru ?
    Od: "Kazio" <p...@n...to.konto> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:
> [...]

    To fakt ze pojazdu nie mozna ukarać tylko literą prawa;)
    Ale druga sprawa to sie umiejętnie przed funkcjuszem wytłumaczyć
    Z tego co sie orientuje to postępowanie umarza sie jeśli dotyczy
    osoby rezydującej na stałe za granicą
    Ja zawsze pożyczam auto koledze z Londynu,
    który mieszka tam od ho ho i jeszcze ho ho tam pobędzie;D
    Słyszałem ze można tez na "Ulryka von Jungingen zam. Berlin Grunwaldstrasse
    1115";D

    Ja sie podepnę pod watek;>
    Tak sie składa że zimno sie strasznie zrobiło, daleko mam do klatki
    od kiedy można parkować na trawniku nie niszcząc zieleni?
    Czekać mam na pierwsze śniegi, czy jakoś wcześniej można zaparkować pod
    oknem
    sugerując sie tylko temperaturą poniżej zera?
    Bo jak trawa w zimie nie jest zielona to nie mozna przecie jej zniszczyć;P
    Pojawił sie w końcu jakis senswny komentarz do KW?
    Czy dalej mgliście_ciemno_i_pomroczno?

    Kaźmisz