  • Data: 2004-10-09 16:13:43
    Temat: Re: Komu mandat z fotoradaru ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Oct 2004, Sebol wrote:

    >+ Dnia Fri, 8 Oct 2004 13:10:27 +0200, Galis naskrobał(a):
    >+ > no właśnie więc go wyjmij spod myszki i poczytaj
    >+
    >+ no i czytam i ani tam ani w kodekie wykroczeń nie pisze że można karać auto
    >+ wzglednie właściciela rzeczy która będąc pod zarządem innej osoby
    >+ doprowadziła do złamania
    >+ określonych przepisów.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Jak rozumiem wszyscy już poczytali (ostatnio skompletowałem polecone
    przez innych stosowne przepisy PoRD i KW "ku pamięci googla" ale
    nie odmówię sobie:

    >+ Tak wiec pokaż mi palcem paragraf na podstawie którego chcesz karać
    >+ właściciela auta nie nie kierowce który spowodował wykroczenie

    ...bo karze się go za INNE wykroczenie.
    Jeśli to NIE właściciel dopuścił się wykroczenia to on zapłaci
    mandat (lub grzywnę, i nie wiem czemu śmichy-chichy z Wysokiego
    Sądu...) ale NIE za "fotoradar".
    Mniej więcej na tej samej zasadzie w oparciu o którą jak z broni
    służbowej policjanta którą mu skradziono kogoś zastrzelą.
    Też nie pójdzie siedzieć za to że kogoś zastrzelił...

    >+ - bo może masz dostęp do tajnych przepisów znanych tylko tobie :)

    A nie nie.
    Ty NIE CHCESZ skorzystać z jawnych danych ;)

    pozdrowienia, Gotfryd