  • Data: 2004-10-11 06:34:59
    Temat: Re: Komu mandat z fotoradaru ?
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:ckce5a$k6r$1@news.onet.pl...

    > jeżeli masz na myśli prawo drogowe to art 78 nie daje najmniejszej
    > możliwości wystawić mandat właścicielowi pojazdu którego nie kierował wiec
    > poćwicz dalej.

    Może zobacz najpierw którą część Twojej wypowiedzi zanegowałam.

    Czy napisałam gdziekolwiek, że może dać mandat właścicielowi?

    Nie, ja tylko wyśmiałam Twoje stwierdzenie, że powiesz przed sądem, że
    pożyczyłeś komuś, ale nie jesteś pewien jak on się nazywa, bo nie znasz go
    zbyt dobrze.... A jak wiadomo, art 78 tego właśnie problemu dotyka.

    Kurcze, bierzesz się za dyskutowanie na grupie, a nawet nie rozumiesz tego
    co jest napisane....

    Monika