    From: Maseł <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komputer służbowy - jak bardzo jest prywatny?
    Date: Thu, 10 Jul 2008 09:59:06 +0200

    Paweł wrote:
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Mój prywatny list pozostanie moim prywatnym nawet jeśli położę go na
    > służbowym biurku.

    Jak go zostawisz w swojej zamykanej na klucz szafce w szatni - to jest
    twoj prywatny.
    Na twoim biurku to juz domyslnie jest on sluzbowym dokumentem - i
    pracodawca po zapoznaniu sie z jego trescia ma prawo uznac, ze jego
    tresc jest nieistotna z punktu widzenia biznesu i list umiescic w
    stosownym dla tego typu "dokumentow" miejscu czyli niszczarce.

    > Pracodawca może oczywiście wyciągać konsekwencje z tego, że wykorzystuję
    > służbowy czas i majątek firmy do prywatnych celów. Nie daje mu to jednak
    > prawa do naruszania tajemnicy mojej prywatnej korespondencji.

    Jezeli jest napisany na sluzbowym komputerze, wydrukowany na firmowej
    drukarce na firmowym papierze - to nawet powinien :-)

    Pozdro

    Maseł