  • Data: 2008-07-10 08:23:42
    Temat: Re: Komputer służbowy - jak bardzo jest prywatny?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek MG wrote:
    > Jeśli kolega z pracy wchodzi poprzez mój komputer służbowy na moje konto
    > pocztowe (mozilla zapamiętuje)

    Nie zwalaj swojej nieumiejetnosci korzystania z narzedzia na to
    narzedzie. Mozilla zapamietuje, bo sam ja o to poprosiles i teraz nie
    umiesz ustawic tak, zeby nie zapamietywala.
    A jak kolega nagminie wykorzystuje twoje ignoranctwo - to po prostu jest
    swinia a nie kryminalista. Tak wiec zamiast do sadu - po prostu obij mu
    morde :-)

    Pozdro

    Maseł