eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKomputer-reklamacja › Re: Komputer-reklamacja
  • Data: 2008-03-03 18:50:04
    Temat: Re: Komputer-reklamacja
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mar 3, 6:58 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > > To, że przestało działać, może wynikać z tkwiącej w chwili sprzedaży
    > > wady.
    > Art.7 - sprzęt był używany, więc kupujący, oceniając rozsądnie, powinien
    > wiedzieć, że może nieoczekiwanie przestać działać.

    Bez przesady. Gdyby ustawodawca wychodził z takiego założenia, nie
    objąłby towarów używanych dwuletnim co do zasady okresem, kiedy można
    je reklamować z tytułu niezgodności z umową. W art. 7 chodzi o
    konkretną niezgodność, o której kupujący powinien był wiedzieć, a nie
    o abstrakcyjne: "powinien był wiedzieć, że będą jakieś niezgodności".

    > Zresztą już nawet Art.1 "rozbraja" kupującego - kupował do pracy, więc
    > nie był to (zgodnie z tą ustawą) cel konsumpcyjny.

    A o tym przecież pisałem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1