  • Data: 2008-03-06 02:16:41
    Temat: Re: Komputer-reklamacja
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:60np95-a64.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ucz się języków.

    Po pierwsze czy uzywanie angielskich [tak mniewam, ze to z angielskiego
    zaczerpniete] ma cie dowartosciowac?

    > Sprzedawca, przyjmując sprzęt używany, też ryzykuje... Jakby się sfajczyło
    > w ciągu miesiąca - ich strata.

    Wiec niech zamknie sklep, wowczas nie bedzie ryzykowac

    > Taka była gwarancja.

    Gwarancia jest roczna - ustawowo.

    > Twierdzisz, że ktoś się bawi w naprawianie płyt głównych w notebookach?
    > ;->

    Twierdze? Znam takie przypadki!

    > Właśnie stamtąd wróciłeś, hmm?

    Moze...

    > No a nie?

    Nie!

    > Był sprawny. Po jakimś czasie przestał być sprawny. Nic nie jest wieczne.

    A ja napisalem, ze sprzet mial byc sprawny wiecznie? Dlaczego znow wciskasz
    cos czego nie napisalem?

    > Buduję dom, a nie schron zapewniający przetrwanie przy bezpośrednim
    > trafieniu...

    Poczytaj prawo budowlane.

    > Weź sobie tę swoją tanią demagogię i [censored]

    Znow obcojezyczne slowa [tez jak miewam angielskie] maja cie znow
    dowartosciowac?
    Nie umiesz po polsku znalesc odpowiedniego slowa, czy taka moda?
    W Kosowie, tez wymachuja flagami amerykanskimi i nawet ulice nazwali
    clintona...
    Czy pochodzisz z Kosowa?