  • Data: 2008-03-06 02:07:27
    Temat: Re: Komputer-reklamacja
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:qqvq95-iv5.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ja? Więcej? On wywalił 1300PLN za sprzęt, który mu podziałał dwa miesiące.
    >
    > Ja "wywaliłem" 2400PLN na sprzęt, który mi działa już trzy lata.
    >
    > Kto wydał więcej, hmm?

    Ty! 2400 to chyba wyzsza kwota niz 1300...

    > Może ty kupujesz, hehe, używane kiełbasy, ale normalny człowiek gówna nie
    > jada.

    A wiesz co jesz?
    Dlaczego wciskasz mi cos co nie napisalem? Czy teraz taka moda w Polsce?
    Napisales, ze nikt sie nie bawi w naprawianie mikroukladow, wiec
    odpowiedzialem ci, ze tez nikt nie wyciera splesnialych kielbas - gdzie
    napisalem o kupowaniu urzywanej kielbasy?
    Jesli masz problem ze zrozumieniem tego co czytasz wystarczy, ze zapytasz a
    postaram sie wyjasnic prostrzymi slowami.