  • Data: 2008-03-06 02:08:14
    Temat: Re: Komputer-reklamacja
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:clvq95-iv5.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Poinformował. Że sprzęt jest UŻYWANY, że nie jest nowy. A że kupujący był
    > tępawy i tego nie zrozumiał, to nie wina sprzedającego.

    Nie pinformowal go co bylo z tym koputerem.
    Mogl powiedziec: "panie ja nie wiem skad pochodzi ten komputer i kto przy
    nim grzebal" - czy to nie uczciwe bylo by podejscie na miare 21-wieku?
    Czy Polska musi zmierzac ku standardowi krajow typu Afganistan bo tak jest
    na filmach?
    W UK, jak kupujesz cos uzywanego w sklepie, sprzedawca powie ci dlaczego
    cena taka a nie inna.
    Co bylo robione i dla czego. Jakos nie widze by handel z tego powodu upadal
    w UK...