  • Data: 2017-09-07 21:21:47
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-07 o 12:13, Kris pisze:

    > Dawaj cytat/linka z którego wynika że dykutowaliśmy o firmie a nie o kupnie przez
    J.F. auta od Ąckiego.

    Dawaj linka do zaświadczenie o upośledzeniu umysłowym w wyniku którego
    mam za ciebie wyszukiwać co chwilę jakiejś informacji. W tym i twoich
    kłamstw.

    > I sam się do aresztu stawił;)

    Nie wiem czy sam. Nie byłem, nie widziałem.

    > popełnił przestępstwo jakieś że winien z zawodu wylecieć?
    >
    > Sam niżej zaproponowałem żebyś poszukał przypadki że jednako komornicy wylatywali z
    pracy.

    Dam tobie tę szansę.

    > Szukaj dalej albo poproś kogoś bardziej obeznanego w goglach

    A jesteś pewny że znajdę? Potwierdzisz to linkiem? :-)

    > Dalej brniesz i się pogrążasz. Ale ok możemy tak dłużej.

    Ty brniesz i ty się pogrążysz. Więc owszem możemy tak dalej.